Veganizmo nauda sveikatai

Veganų dieta širdies sveikatai

Turinys

    Naujas tyrimas: veganams ir vegetarams — didesnė rizika patirti širdies smūgį Salotos Alfa.

    Atliktas tyrimas rodo, kad, palyginus su visavalgiais žmonėmis, veganams kyla didesnė širdies smūgio grėsmė. Iš tūkstančio gyventojų tarp veganų ir vegetarų užfiksuota dešimčia mažiau širdies ligų atvejų, tačiau trimis širdies smūgiais daugiau, lyginant su mėsą valgančiais žmonėmis. Britų medicinos žurnale publikuoto tyrimo metu buvo ištirta veganų dieta širdies sveikatai tūkst.

    Prasta atmintis, nerimas, sutrikęs miegas: dažniausiai simptomai atsiranda ne dėl vitaminų stokos   25 Veganizmo išpažinėjai nevartoja jokio gyvulinės kilmės maisto, įskaitant medųkiaušinius, želatiną ir pieno produktus. Jie taip pat nedėvi drabužių, nenaudoja muilo ar kitų gaminių, į kurių sudėtį įeina kokių nors iš gyvulių gautų medžiagų. Veganiška mityba gali būti apibūdinta kaip sveika ir pilnavertė: jos pagrindu sudarytame racione labai mažai sočiųjų riebalų, bet gausu maisto medžiagų. Su negyvulinės kilmės maistu į žmogaus organizmą turi patekti visi jam būtini baltymai, vitaminai ir mineralai, todėl klausimai, susiję su produktų pasirinkimu ir patiekalų ruošimu, turi būti iš anksto nuodugniai apsvarstyti.

    Vis dėlto tyrėjai pripažįsta, kad neįmanoma pamatuoti, ar tai lėmė tik valgymo įpročiai, nes širdies smūgiui įtakos turi ir gyvenimo būdas. Birtų dietologų asociacijos atstovė dr.

    veganų dieta širdies sveikatai kokius pratimus svorio metimui gali padaryti hipertenzija

    Frankie Phillips teigia, kad būtų neteisinga galvoti, jog vegetariška ar veganiška mityba yra iš esmės klaidinga. Salotos© Pixabay. Taip pat žmonės daugiau žino apie riziką susirgti įvairiomis ligomis, todėl daugiau dėmesio skiria savo maisto racionui ir siekia užtikrinti įvairovę.

    veganų dieta širdies sveikatai hipertenzija ir prostatos vėžys

    Tyrimo metu pastebėta, kad tie, kurie laikėsi vegetariškos dietos, susiduria su 20 proc. Pasak tyrėjų, tai gali būti susiję su sumažėjusiu vitamino B12, kuris reikalingas kraujo ir nervų sistemoms, kiekiu. Taip pat vegetariškai ir veganiškai besimaitinantiems asmenims reikėtų atkreipti dėmesį, kad iš augalų pasisavinti geležį yra daug sudėtingiau.

    Rodyti komentarus.

    veganų dieta širdies sveikatai hipertenzijos gydymas treniruokliais