Raktas į sveiką širdį

Širdies sveikatos informacija

Pasaulinė širdies diena m. Širdies ir kraujagyslių ligos yra pagrindinė mirties priežastis pasaulyje. Bet nebūtinai taip turėtų būti: bent kiek pakeitę savo gyvenseną galime sumažinti širdies ligų ir insulto riziką, pagerinti savo gyvenimo kokybę ir rodyti gerą pavyzdį jaunesnėms kartoms.

Širdies ir kraujagyslių ligos

Šis širdies sveikatos informacija — tai būdas pasakyti sau, žmonėms, kurie mums rūpi, ir visiems pasaulio žmonėms, kaip svarbu yra rūpintis pirmojo laipsnio hipertenzijos simptomai širdies sveikata.

Kasmet pasaulyje dėl minėtos priežasties miršta apie 17,9 mln. Lietuvoje kraujotakos sistemos ligos sudarė daugiau kaip pusę, t. Lėtinė išeminė širdies liga yra pagrindinė mirties priežastis tarp darbingo amžiaus 16—64 m.

liaudies vaistų nuo cukrinio diabeto hipertenzijos Ajurveda gydant hipertenziją

Lietuvoje nuo šios ligos mirė 17,8 proc. Pagrindiniai širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksniai yra rūkymas, padidėjęs arterinis kraujo spaudimas, padidėjusi cholesterolio koncentracija kraujyje, netaisyklinga mityba bei mažas fizinis aktyvumas.

geresnės sveikatos širdies nepakankamumas šalto oro hipertenzija

Kiti rizikos veiksniai, turintys įtakos širdies ir kraujagyslių ligoms vystytis, yra antsvoris, nutukimas, cukrinis diabetas, piktnaudžiavimas alkoholiu ir psichinis bei socialinis stresas. Dažnai širdies ir kraujagyslių širdies sveikatos informacija galima širdies sveikatos informacija.

Konferencijos

Pasaulio sveikatos organizacijos ekspertai apskaičiavo, jog vidutinis arterinio kraujo spaudimo, cholesterolio koncentracijos kraujyje sumažinimas, metimas rūkyti gali daugiau negu dvigubai sumažinti sergamumą širdies ir kraujagyslių ligomis.

Pasaulinė širdies federacija ragina paminėti Pasaulinę širdies dieną ir pasižadėti keisti savo įpročius, pradėti valgyti subalansuotą maistą, reguliariai mankštintis, sumažinti alkoholio vartojimą, nerūkyti arba mesti, jei rūkote.

Šie maži pokyčiai ne tik pagerins Jūsų sveikatą, bet ir padės mėgautis pilnaverčiu gyvenimu. Fizinis aktyvumas.

Širdies ir kraujagyslių ligos

Stenkitės, kad fizinis aktyvumas taptų įprasta jūsų gyvenimo dalimi. Pavyzdžiui, naudokitės laiptais, o ne liftu, išlipkite iš autobuso keletą stotelių anksčiau ir eikite likusį kelią pėsti, žaiskite su vaikais judrius žaidimus, važiuokite dviračiu į darbą, intensyviai atlikite namų ruošos darbus.

Fizinis aktyvumas yra puikus būdas atsikratyti streso ir kontroliuoti savo svorį — stresas ir antsvoris taip pat daro įtaką širdies ir kraujagyslių ligų atsiradimui. Subalansuota mityba.

Straipsniai ir naujienos

Su maistu kasdien turime gauti būtinų organizmui medžiagų: riebalų, angliavandenių, baltymų, vitaminų, mikroelementų, skaidulinių medžiagų. Visų šių medžiagų santykis turi būti subalansuotas. Netinkamai maitinantis santykis sutrinka.

Širdžiai ir kraujagyslėms ypač žalingas per gausus gyvulinių riebalų, lengvai pasisavinamų angliavandenių, druskos, per mažas šviežių daržovių, vaisių, skaidulinių medžiagų, vitaminų, kalio, magnio kiekis. Valgykite daug šviežių vaisių ir daržovių, įvairių grūdų produktų, liesos mėsos, žuvies, žirnių, pupelių, lęšių ir mažai sočiųjų riebalų turinčių maisto produktų.

Он негромко окликнул животное, и чей-то невероятно длинный язык лизнул ему руку. Секунду спустя могучее тело уже доверчиво и нежно терлось об него и вдруг беззвучно исчезло. Он и понятия не имел, кто бы это мог Наконец между деревьями впереди заискрились огни поселка, но их блеск уже не был ему нужен, потому что тропа у него под ногами превратилась теперь в ручеек неяркого голубого огня.

Saikingai vartokite perdirbtus maisto produktus, kuriuose dažnai yra daug druskos, cukraus ir riebalų. Venkite alkoholio ar bent jau sumažinkite jo kiekį, venkite ir saldžiųjų gėrimų. Saldumynus keiskite šviežiais vaisiais.

Kategorijos

Gerkite pakankamai vandens. Gyvenimas be tabako. Atsisakius rūkymo, širdies ir kraujagyslių ligų rizika per metus sumažėja per pusę, o po 15 metų grįžta į nerūkančio žmogaus lygį.

Возможно, он надеялся, что тот выразит ответное понимание и воздаст благодарностью Совету за то, что с ним обошлись столь милостиво.

Venkite ir tabako dūmais užterštos aplinkos — nuolatinis buvimas prirūkytoje patalpoje ženkliai padidina širdies infarkto riziką. Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras primena apie kvalifikuotos pagalbos galimybę vykdant Pasaulinės širdies federacijos skatinamus pažadus. Visapusiška įvairių sričių sveikatos priežiūros specialistų pagalba yra prieinama daugeliui Lietuvos gyventojų: dalyvaukite Širdies ir kraujagyslių ligų ir cukrinio diabeto rizikos grupių asmenų sveikatos stiprinimo programoje.

Šios programos tikslas — supažindinti su širdies ir kraujagyslių ligų bei cukrinio diabeto rizikos veiksniais, išmokyti keisti gyvenseną, valdyti stresą, pasirinkti sveikatai palankią mitybą bei fizinį aktyvumą ir taip stiprinti rizikos grupės asmenų sveikatą.

Programoje gali dalyvauti asmenys, priklausantys širdies ir kraujagyslių ligų bei cukrinio diabeto rizikos grupei, tačiau šiomis ligomis dar nesergantys.

hipertenzijos simptomai 1 laipsnis hipertenzijos stadijos gydymas

Programos dalyviai supažindinami su: Sveika gyvensena ir jos reikšme lėtinių neinfekcinių ligų prevencijai. Širdies ir kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto rizikos veiksniais, komplikacijomis, sveikatos rodikliais.

Sveikatos stiprinimo programa, skirta širdies ir kraujagyslių ligų bei cukrinio diabeto profilaktikai toliau — Programavykdoma vadovaujantis nauja Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro m.

Mitybos reikšme širdies ir širdies sveikatos informacija ligų ir cukrinio diabeto atsiradimui bei prevencijai. Fizinio aktyvumo reikšme širdies ir kraujagyslių ligų ir cukrinio diabeto prevencijai.

  1. Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras - Ligų profilaktika
  2. Su hipertenzijos viršūniniu impulsu
  3. Dėl hipertenzijos galite gauti negalią
  4. Они и не мечтали, однако, о возврате к былым дням, будучи удовлетворены своей вечной осенью.
  5. Įperkamų vaistų nuo hipertenzijos vaistinėse

Streso reikšme širdies ir kraujagyslių ligų ir cukrinio diabeto atsiradimui; streso valdymu. Norėdami dalyvauti šioje programoje, kreipkitės į savo šeimos gydytoją arba savivaldybės, kurioje gyvenate, visuomenės sveikatos biurą. Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro Neinfekcinių ligų profilaktikos skyriaus parengta informacija.