Arterinė hipertenzija

Hipertenzijos mankšta. Ką reikėtų žinoti apie arterinę hipertenziją?

Spausdinti Skundžiatės padidėjusiu kraujospūdžiu? O gal jis pernelyg žemas? Neskubėkite griebtis medikamentų.

  • Avižos hipertenzijai gydyti
  • Arterinė hipertenzija (Padidėjęs kraujo spaudimas) | tralistas.lt

Kraujospūdį padeda sureguliuoti specialūs mankštos pratimai, kuriuos atliekant reguliariai savijauta pagerėja. Kraujospūdį labiausiai didina jėgos, jėgos ir greičio, atsipalaidavimo pratimai.

Susiję straipsniai

Jėgos ir ištvermės pratimus labai svarbu derinti su diafragminiu kvėpavimu, kai įkvėpdami hipertenzijos mankšta išpučiate, o iškvėpdami — įtraukiate. Fizinis krūvis turi būti individualus, todėl kiekvieną pratimą atlikite tiek kartų, kiek jums bus malonu.

dėmės su hipertenzija

Kraujospūdį reguliuoja atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai prie skersinio. Tik nepamirškite po kiekvieno pratimo atsipalaiduoti. Jei sergate hipertenzija, mankštos pratimus reikia rinktis itin atidžiai.

Stebėkite arterinį kraujospūdį, kai yra ramybės būsena, patiriamas krūvis ir kai atsistato po apkrovos. Jei jis atsikuria negreitai, vadinasi, fizinis krūvis jums per didelis.

Kviečiame pažinti savo širdį

Tuomet reikėtų lengvesnės mankštos. Kai kraujospūdis žemas 1 pratimas Rytą atsibudę pasižiūrėkite "po lova" nuleisdami galvą žemyn. Tokioje padėtyje pabūkite 1—2 minutes. Arba galite pasilenkę išplauti grindis. Tai darykite 2—3 minutes.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Pasilenkite į priekį ir žemyn — iškvėpkite, šiek tiek atsiloškite atgal — įkvėpkite mosuodamas svarmenimis tarsi boksininkas. Ausimi palieskite petį, hipertenzijos mankšta, kaip atsipalaiduoja jūsų rankos ir pečių lankas. Pratimą galima pasunkinti, jį atliekant prie kojų pritvirtinus hipertenzijos mankšta 1—3 kg svarmenis. Rekomenduojama atlikti 60— šuoliukų. Atpalaiduokite kojas, jas praskėskite stačiu kampu ir papurtykite. Pakelkite kairę koją 5 cm nuo grindų, palaikykite, paskui atpalaiduokite.

Konsultuojantys kardiologai

Taip pat pamankštinkite dešinę koją. Tą patį atlikite ir su rankomis: kelkite kairę ranką nuo grindų 5 cm, palaikykite ir atpalaiduokite.

hipertenzija vakare

Paskui dešinę ranką. Kai kraujospūdis aukštas 1 pratimas Nereikalaujantys papildomo inventoriaus: ėjimas, bėgimas. Kiekvieną dieną eidami nuo 3 iki 6,5 km, laiką hipertenzijos mankšta atstumą didinkite pamažu: nuo 25 iki 60 minučių.

geriausia dieta sergant hipertenzija

Pavyzdžiui, pirmą savaitę nueikite 3 km per 25 minutes. Jei jums tai nesunku, antrą savaitę kasdien nueikite 4 km, trečią savaitę — 5 km.

Sveikatos kodas - kraujospūdžio mažinimo pratimas

Jei jums labiau patinka bėgimas, tuomet rekomenduojama per dieną nubėgti 1,6—3,2 km per 6,5—17 minučių. Bėgimo atstumą kasdien didinkite pamažu, atsižvelgdami į savo fizines galimybes, savijautą.

Kovojantiems su aukštu kraujospūdžiu: iš savo valgiaraščio išbraukite kai kuriuos produktus

Ėjimą ir bėgimą galima pakeisti plaukimu, irklavimu, slidinėjimu, arba pasivažinėjimu dviračiu gryname ore, taip pat lipimu laiptais. Įkvėpkite — pilvą išpūskite, iškvėpkite — pilvą įtraukite.

  • Liaudies. lėšos. hipertenzija
  • Aukštas kraujo spaudimas (hipertenzija) - „Gijos Klinikos“ Kaunas

Pratimą kartokite 6—8 kartus. Iškvėpdami rankas stipriai papurtykite per riešus, alkūnes, rankas nuleiskite. Pratimą kartokite tris keturis kartus.

2 laipsnio hipertenzija, 1 rizikos laipsnis

Sukoncentruokite dėmesį į kairę kūno pusę, įkvėpdami mintimis pereikite nuo kairės kojos per kūną iki hipertenzijos mankšta, galvos ir iškvėpkite. Paskui sukoncentruokite dėmesį į dešinę kūno pusę, mintimis pereikite nuo dešinės kojos iki širdies, galvos ir iškvėpkite. Kvėpuokite giliai, kojas šiek tiek pakelkite. Pratimą atlikite 5—8 minutes.