Išvardijo 3 svarbiausius mineralus širdžiai: jų galite gauti ir su maistu

Geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai

Pateikti atsakymą Vitaminas D Tai riebaluose tirpus vitaminas, padedantis pagerinti kalcio ir fosforo absorbciją Šaltinis. Tai dar ne viskas — vitaminas D daro įtaką daugeliui procesų kūne, įskaitant imuninę funkciją, atmintį, nuotaiką, raumenų atsistatymą ir kt.

Populiariausi

Šaltinisšaltinisšaltinisšaltinis. Rekomenduojama D vitamino paros norma vaikams ir suaugusiems yra TV 15 mikrogramų. Vyresnio amžiaus asmenims bei besilaukiančioms, maitinančioms moterims ši norma kiek didesnė — TV Šaltinis.

Gaila, bet tik nedaugelyje maisto produktų yra vitamino D, o ir tie, kurie jo turi, dažnai neužtikrina reikiamos paros normos.

Vitaminai širdžiai ir kraujotakai | Gintarinė

Tad nestebina tai, jog kone visame pasaulyje žmonės turi vitamino D trūkumą: tiek veganai, tiek ne. Šaltinisšaltinis.

geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai

Svarbu, jog vitaminas D gali būti gaunamas ne tik su maistu — vienas geriausių jo šaltinių yra saulė. Greičiausias būdas pagaminti pakankamai vitamino D yra praleisti 15 minučių vidurdienio saulėje, nenaudojant apsauginio kremo nuo saulės ir neuždengiant odos drabužiais.

Specialistė paaiškino, kada vitaminai gali atnešti daugiau žalos nei naudos - LRT

Tiesa, piktnaudžiauti tuo nereikėtų dėl kitų aspektų, tad 15 minučių visiškai pakanka. Šis būdas gali būti neveiksmingas pagyvenusiems žmonėms, taip pat turintiems tamsesnę odą ar gyvenantiems šaltose zonose Šaltinisšaltinisšaltinis.

geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai

Geriausias būdas veganams sužinoti, ar jie gauna pakankamai vitamino D, yra ištirti šio vitamino kiekį kraujyje. Jei bus nustatyta stoka, verta apsvarstyti galimybę vartoti vitamino D2 arba vitamino D3 kasdien. Tyrimai atskleidžia, jog vitaminas D3 yra efektyvesnis didinant vitamino D kiekį kraujyje Šaltinisšaltinis.

Ilgos grandinės omega 3 Besilaikant veganų dietos dažnas savo organizme stokoje Omega 3 Omega 3 riebalų rūgštis galima suskirstyti į dvi kategorijas: nepakeičiamos omega 3 riebalų rūgštys, pavyzdžiui, alfa-linoleno rūgštis ALA ir ilgos grandinės omega 3 riebalų rūgštys itin svarbios eikozapentaeno rūgštis EPA bei dokozaheksaeno rūgštis DHA.

Pastarosios vaidina svarbų vaidmenį smegenų veikloje, taip pat reikšmingos smegenų vystymuisi, jos mažina uždegimą, depresijos, krūties vėžio ir kitų ligų bei sutrikimų riziką Šaltinisšaltinisšaltinisšaltinisšaltinisšaltinis. Cha sėklose, linų sėklose, graikiniuose riešutuose, kanapių sėklose ir kt.

Navigacija tarp įrašų

Teoriškai gavus pakankamai ALA turėtų būti palaikomas ir pakankamas ilgos grandinės omega 3 rūgščių lygis. Bet tyrimai rodo ką kita Šaltinisšaltinis ir net atskleidžiama, jog vegetarams bei veganams EPA ir DHA koncentracija kraujyje bei audiniuose yra 50 proc. Anot tyrimosumažinus omega 6 riebalų rūgščių vartojimą iš aliejų, pavyzdžiui, sezamo, saulėgrąžų, bei užtikrinant pakankamą kiekį ALA turinčio maisto vartojimą, galima dar labiau padidinti EPA ir DHA lygį.

Jodas Jodas labai svarbus skydliaukės funkcijai, taip pat pirmaisiais nėštumo mėnesiais.

Akmenės rajono savivaldybės sveikatos biuras

Nepakankamas jodo lygis suaugusiems gali sukelti hipotiroidizmą, taip pat tokius simptomus kaip energijos stygius, odos sausumasdilgčiojimas rankose ir kojose, depresija, svorio augimas Šaltinis. Manoma, jog  veganams yra reali jodo stokos grėsmė. O tyrimai atskleidžia, jog veganų jodo kiekis kraujyje yra iki 50 proc.

Jodo kiekį augaliniuose produktuose lemia jodo kiekis dirvožemyje, kuriame jie augo.

geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai

Vieninteliai produktai, kuriuose jodo kiekis yra nuolatinis, yra joduota druska, jūros gėrybės, jūros dumbliai. Kasdieniam jodo poreikiui patenkinti pakanka pusės šaukštelio joduotos druskos. Visgi tai gali būti ne itin patrauklus variantas, todėl veganams galbūt verta pagalvoti apie jodo papildus.

Geležis Geležis yra maistinė medžiaga, svarbi DNR sintezei, eritrocitų gamybai, deguoniui pernešti į kraują, energijos apykaitai Šaltinis.

geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai

Per mažas geležies lygis gali sukelti anemiją ir tokius simptomus kaip nuovargis, nusilpusi imuninė sistema. Geležies galima gauti iš gyvūninių produktų, šiek tiek randama ir augaliniuose Šaltinis. Kadangi iš gyvūninė kilmės produktų geležį pasisavinti lengviau, tai tokių produktų nevartojantiems veganams siūloma jos suvartoti kone dvigubai daugiau nei rekomenduojama paros norma.

Viskas apie vitaminus ir mineralus: kodėl per didelės dozės gali būti žalingos

Visgi reikia atlikti daugiau tyrimų, siekiant nustatyti, ar reikia tokio didelio suvartojimo Šaltinis. Veganams rekomenduojama valgyti daugiau geležies turinčio maisto, pavyzdžiui, pupelių, žirnių, špinatų, riešutų, sėklų, džiovintų vaisių Šaltinisšaltinis.

geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai

Taip pat tikslinga vengti arbatos bei kavos valgant, mažinti jų suvartojimą, derinti maistą, kuriame gausu geležies, su vitamino C šaltiniais, nes pastarasis didina geležies įsisavinimą. Ar Jūsų organizme stokojama geležies, pasakys gydytojas, atlikęs tyrimus.

Temos, straipsniai, įmonės

Tai svarbu, nes nereikalingas geležies papildų vartojimas gali sukelti daugiau žalos nei naudos Šaltinis. Kalcis Kalcis yra mineralas, reikalingas gerai kaulų ir dantų sveikatai, raumenų funkcijai, nervų sistemai, širdies veiklai. Augaliniai kalcio šaltiniai yra kopūstai, ropės, brokoliai, avinžirniai.

Baltyminiai batonėliai. Kada jie tinkamiausi?

Visgi anot tyrimų 1 ir 2 , tyrimai atskleidžia, jog dauguma veganų negauna pakankamo kalcio kiekio su maistu. Tačiau reikia daugiau tyrimų, kad būtų galima teigti, jog mityba, kurioje nėra mėsos, sąlygoja kasdienį kalcio poreikį. Kol kas keli tyrimai atskleidžia, jog veganai, suvartojantys mažiau kaip mg kalcio per dieną, turi didesnę kaulų lūžių riziką šaltinis.

  • Ar galima žiūrėti televizorių su hipertenzija
  • Kaip išgydyti hipertenziją per 1 savaitę
  • B grupės vitaminai gali sumažinti širdies smūgio riziką Peržiūrų skaičius: Kanadoje atliktas tyrimas parodė, kad daug vitamino B vartojantiems žmonėms, ypač jei jie jaunesni nei ties, yra mažesnė tikimybė patirti širdies smūgį.
  • Kaip siejasi dantų sveikata ir širdies ligos
  • Kuri sveikatos grupė serga hipertenzija

Tad veganai skatinami vartoti mažiausiai mg kalcio per dietinė hipertenzija. Papildai turėtų būti vartojami tada, jei reikiamas kiekis negaunamas su maistu. Cinkas Tai mineralas, kuris itin reikšmingas medžiagų apykaitai, imuninei funkcijai, kūno ląstelėms, jų atsistatymui.

Vitaminas B12

Nepakankamas cinko kiekis gali sukelti vystymosi problemų, plaukų slinkimąviduriavimą ir kt. Tik nedaugelyje augalinių maisto produktų yra didelis cinko kiekis. Tiesa, jo absorbcija labai ribota iš augalų, tad veganai skatinami vartoti bent pusantro karto daugiau, nei rekomenduojama paros norma Geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai.

Nors anot tyrimų, ne visi veganai turi geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai cinko kiekį kraujyje arba ta riba žemesnė labai nedaug Šaltinis.

Straipsniai

Tikslinga geriausi vitaminai ir mineralai širdies sveikatai produktų, turinčių cinko, pavyzdžiui, nesmulkintus grūdus, ankštinius augalus, riešutus ir pan. Jei susirūpinote dėl cinko kiekio savo organizme, galite apsvarstyti cinko papildų vartojimą. Apibendrinant galima teigti, jog gerai planuojama mityba ir įvairių augalinių produktų įtraukimas į racioną gali padėti su maistu gauti reikiamus maistinių medžiagų kiekius.

Kitu atveju verta pagalvoti apie maisto papildų vartojimą.